Friday, July 6, 2012

Livre - Free


O que me comprometo a dividir, nada mais é que um compromisso comigo mesma a serviço de todos os meus irmãos e irmãs. Sou agora, um meio de encontro com algo maior, que ainda nao entendo completamente. Tudo que eu sou (ainda acordando) me assegura que o final ja' passou, e agora, tudo que me resta a fazer é perdoar a mim mesma, assim como a tudo "fora" de mim  para que eu possa reconhecer-me Livre.
Amor,
Dja

What I'm committed to share, is nothing more than a commitment to myself in the service of all my brothers and sisters . I'm now a mean to meeting something bigger, that I do not yet comprehend completely. All that I am (still waking up) assures me that the end already was, and now, all I have left to do is forgive myself as well as everything on the "outside" of me, so I can recognize myself free.
Love,
Dja


No comments:

Post a Comment